Praga Clinic to warszawski gabinet stomatologii i medycyny estetycznej. Dla właścicielki gabinetu kwestia estetyki i wyczucia smaku to osobista filozofia i podstawa codziennej pracy. Jednocześnie bardzo ważnym apektem pracy nad tym zleceniem było wzięcie pod uwagę atmosfery i historii miejsca, gdzie znajduje się gabinet – starej Pragi. Pracując nad projektem logo musieliśmy cofnąć się w czasie do lat 20. XX wieku. Przeglądając albumy ze sztuką i architekturą tamtego okresu, chłonęliśmy atmosferę bohemy. W ten sposób powstało logo, które jest idealnym balansem między estetyką epoki będącej punktem odniesienia a potrzebami współczesnego odbiorcy. Jednocześnie pozostaje eleganckie i minimalistyczne. Wzbudza pozytywne emocje, podkreśla prestiż i daje obietnicę profesjonalnej usługi na odpowiednim poziomie.
Identyfikację wizualną uzupełnia minimalistyczna ale niebanalna strona internetowa.
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Zgadzam się