Multimotiva Medica to nowoczesna firma szkoleniowa działająca w branży medycznej.
Podczas prac przy tym projekcie powstała nazwa marki, minimalistyczne logo, materiały drukowane i strona internetowa. Branding zakładał także zbudowanie strategii wizualnej i marketingowej firmy. Identyfikacja wizualna oparta została na typograficznym logo. Wszystkie materiały powstały w duchu minimalizmu, a ilość prezentowanej treści jest ograniczona.
Materiały drukowane to połączenie czerni i bieli przy zachowaniu dużej ilości białej przestrzeni. Ascetyczne wizytówki przekazują tylko to, co najważniejsze. Głównym kanałem komunikacji z klientem jest e-mail, dlatego zdecydowaliśmy, że ograniczymy ilość informacji do niezbędnych. Podczas prac powstała także broszura informacyjna prezentująca ofertę szkoleniową. Większość informacji użytkownik znajdzie jednak na zaprojektowanej i zbudowanej przez nas stronie internetowej, gdzie biel i czerń materiałów drukowanych spotyka się z kolorem nasyconych i wyrazistych fotografii.
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Zgadzam się