Pure Visions jest nowoczesną butikową agencją marketingową współpracującą głównie ze stałymi partnerami zagranicznymi.
Dla agencji zaprojektowaliśmy branding, w którego rezultacie powstała nazwa marki, logo oraz pełna identyfikacja wizualna wraz z eleganckimi materiałami promocyjnymi. Idea stojąca za działaniami Pure Visions to czysta strategia marketingowa i jasny przekaz, dlatego minimalistyczna oprawa marki idealnie pasuje do misji agencji. W logo oraz materiałach wchodzących w skład identyfikacji wizualnej zastosowaliśmy połączenie czerni i bieli oraz minimum zadruku.
Wizytówki zostały zaprojektowane w ekskluzywnej i unikatowej technice druku typograficznego. Surowy, naturalny papier bawełniany o wysokiej gramaturze i precyzyjnie tłoczony zadruk podkreśla wysoką jakość usług oraz nadaje elegancji i prestiżu marce – cech niezbędnych w kontaktach z zagranicznymi kontrahentami.
Identyfikację wizualną uzupełniają eleganckie i przejrzyste materiały promocyjne. Nadaliśmy im minimalistyczny wygląd, a czarno-białe fotografie podkreślają prestiż marki. Ponieważ Pure Visions w swoich działaniach mocno eksponuje strategie wizualne w marketingu, istotnym elementem była Księga Stylu, która koncentruje się na przedstawieniu trendów oraz założeń stylistycznych agencji.
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Zgadzam się